Strony

niedziela, 16 sierpnia 2015

Kolorowe volume lashes - tęczowe rzęsy!

Witam ponownie po baaaardzo długiej przerwie ;)

W blogowaniu była przerwa w pracy i doskonaleniu umiejętności absolutnie nie. Dzisiaj chciałabym pokazać zupełnie abstrakcyjną stylizację wykonaną przeze mnie na mały konkurs zorganizowany przez dystrybutora materiału  do stylizacji rzęs Mlashes pod tytułem "Wakacyjne spojrzenie z Mlashes" :)


Postanowiłam wykonać stylizację bez ozdób, za to skupić się w całości na kolorze.


Moim wakacyjnym tematem została tęcza :)
Stylizacje wykonałam mieszając metody objętościowe od 2D do 4D.



Moja bardzo odważna modelka pojechała w tęczowych rzęsach na wakacje ;)



 Ostateczny efekt wyszedł na tyle ładnie, że został uhonorowany 1 miejscem w tym konkursie! ;)


Mam nadzieję od teraz mniej zaniedbywać blog :) 
Jest bardzo dużo zaległych zdjęć do opublikowania. Co chcielibyście zobaczyć najpierw? ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania, odpowiem na każde pytanie zawarte w komentarzu :)